неділя, 25 листопада 2012 р.

Вони німі, але говорять...

Польща ніколи не була в СРСР, але була в Співдружності. Це відразу видно по деяких будівлях у Варшаві. Стиль сталінського ампіру не сплутаєш ні з чим!
Варшава - справжня європейська столиця, сама переконалася. В цьому місті гармонійно поєднуються вишукані австрійські будинки, сучасні хмарочоси й вже згадані мною вище будівлі а-ля СРСР.
Багато цікавого Ви можете прочитати в Інтернеті та почути від екскурсоводів про столицю Польської держави. Я ж бо хочу звернути Вашу увагу лише на деякі моменти...
Гуляючи широкими вулицями цього затишного міста, я побачила напівзруйнований, а точніше, не відреставрований будинок (у державах ЄС таке побачити - рідкість) із великими постерами на ньому. Я зупинилася... роздивилася... Є щось у ньому зачаровуюче... Погляньте самі.

Розпитавши перехожих, я дізналася, що то будинок-пам'ятник євреям, які загинули під час Другої світової війни. Там було гетто, тому й прикрашають будівлю постери, на яких зображено обличчя явно юдейської віри.
Уявіть собі, цілий добротний цегляний будинок у центрі міста призначений бути пам'ятником. У той час, коли в Україні забудовують кожний "центровий" клаптик асфальту.
В ньому справді ніхто не живе. Лише на першому поверсі Ви можете розгледіти декілька магазинів.
Згодьтеся, це справді оригінально та шокуюче!
Не менш ефектними у Варшаві є сучасні скульптури. Пропоную Вам помилуватися русалоньками. Кожна з них представляє одну з країн, що брали участь у Євро-2012.

Півдня я милувалася-дивувалася цій нестандартній ідеї, аж поки не прогулялася по Старому місту.
Ось таке я побачила на головній площі Старого міста (що дуже схожа на львівську площу Ринок). Й пригадалася мені народна мудрість: "Все нове - добре забуте старе". В даному випадку не нове, а трішки видозмінене - у "євро-русалок" не меч, а м'яч і груди в них, здається, іншої форми (так-так, придивіться;)).
Ось такі цікавинки я надибала цього разу. Ви теж подорожуйте, побачте світ власними очима і заходьте на мій блог - тут те, про що у Вікіпедії не пише, а екскурсоводи не розповідають ;).







Немає коментарів:

Дописати коментар