понеділок, 10 грудня 2012 р.

Cергій Пастух – гИря моди


Є актори, є співаки, є моделі, а є просто ЗІРКИ.
Колись зірками вважалися люди з неймовірними талантом і харизмою, яких хотілося бачити, чути, доторкнутися, вловити хоча б шлейф їхньої шаленої енергетики.
Тепер же ЗІРКАМИ називають себе всі, хто має гроші, щоб записати якусь низькопробну попсову пісеньку, і дурість, щоб зняти неї кліп.
Складається враження, що ці клоуни, фріки, блазні самі не розуміють, що творять, заражаючи інформаційний простір своєю «творчістю».
Що ж, не буду розпорошуватися на загальні фрази. Розглянемо краще конкретний приклад. Останній, хто з таких квазізірок попав у моє поле зору був Сергій Пастух.

Похвально, що хлопець, взагалі, щось робить, але, людоньки, який же це сором!
Уявіть собі, напудрений зі всіх сторін, мужчинчик (по-іншому я його не можу назвати), взутий у кабли, стрибає на сцені й при тому робить вигляд, що вміє співати.


Ось слова останньої із його пісень ( «Гуру моди»):
1.Кожен хоче бути таким, як я.
Хто зі мною – моя фешн-сім’я.
Дуже просто мені бути зіркою –
Піднімати рейтинг із кожною вечіркою.
Приспів:
Спостерігай за мною,
Ти хочеш бути мною.
Буду твоїм героєм!
Оє!
Я – просто фешн-бог,
Моя біблія – «Вог».
Я – твій гуру моди.
Це мій перший крок.
2. І завжди з тобою Гуру моди – Пастух,
Ти не зможеш закрити ні очей, ані вух.
І ти хочеш віддати комусь міліон,
Щоби просто дістати мій телефон.
Приспів.

Вдумайтеся, а краще вслухайтеся. Хіба не маячня?! Юрунда повна! Але якщо таке є, отже, комусь воно потрібне…


Ось той, хто опікується цим дивом! Золтон, виявляється, теж співає… дуетом… із Сергієм Пастухом. До речі, дуже хороший тандем, навіть не знаю, хто з них безталанніший… Хлопці прекрасно доповнюють один одного.
Власне, неозброєним оком видно, що Пастуха і Золтона об’єднує щось більше ніж робота…

Найцікавіше те, що вся ця краса ще й приносить прибуток, отже, комусь це подобається.
Хоча думаю, що проект «Сергій Пастух» має стільки видатків, що мізерні гонорари, які можуть запропонувати нічні клуби не покривають навіть десятої частини витрат на концертні костюми, дорогезні кабли і косметичні й косметологічні процедури, на які «співак» витрачає 1000 – 1500$ щомісяця!
Найприкріше те, що ця солодка пара зовсім не усвідомлює своєї недолугості й преться поперед батька в шоу-бізнес.
Своїми вухами чула, як пан Золтон казав: «Все идиоти, которым ми не нравимся, просто завидуют. Флаг им в задницу и барабан на шею!»
Не люблю я антиреклами, але наболіло. Наболіло, бо знаю, що лицем країни є політика та естрада… не хочу, щоб Україна мала таке потворне обличчя…
Тож, любі мої, вмійте відрізняти Божий дар від яєчні, слухайте лише якісну музику, й живіть якісно, бо Ви того варті ;)



Немає коментарів:

Дописати коментар