неділя, 30 вересня 2012 р.

Тепер і я тут!

    Вітаю Вас у моєму блозі. Надіюся, що він Вам сподобається (в перспективі), оскільки я  намагатимуся як можна частіше опубліковувати тут свої статті, есе, оповідання й інформацію, яку я вважаю важливою.
    Чесно кажучи, ніколи не думала, що стану блогером (ох, як я пафосно написала), але виявилося, що блог - це найдоступніший варіант публікації своїх творчих доробків для журналіста-початківця, до того ж, це заявка про своє існування, як творчої одиниці, у світовій мережі, що теж не погано, бо інтернет, як ми знаємо, - це не додаток до нашого життя, а його  частина. А я хочу жити повноцінним життям : з блогами, соціальними мережами та кока-колою=). Як говорив Білл Гейтс: "Якщо тебе не існує в мережі, то тебе не існує взагалі".
    Що ж, тепер Ви знаєте, як я докотилася до такого життя (майже по своїй волі). Тож заходьте до мене на гостину, я постараюся бути цікавою та лаконічною. ;)


Немає коментарів:

Дописати коментар